Kontakta oss

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär nedan.

10 + 7 =

FAQ

Vanliga frågor och svar

Var kan jag ladda ner 48-appen?

För iPhone- och iPad-användare finns appen att ladda ner i ”App store” och för de som använder mobiler och surfplattor med Android finns appen att hämta i ”Google play”.

På vilka enheter fungerar 48-appen?

I dagsläget finns 48-appen för iPhone (iOS), iPad (iOS) och alla mobiler som använder operativsystemet Android.

Hur betalar jag för ett utfört arbete?

Ett beställt uppdrag betalas i förväg, med swish där kostnaden understiger 10.000 kr eller då kostnaden överstiger 10.000 kr finns möjlighet att även förskottsbetala med faktura.

Varför ska jag betala i förväg?

En av våra viktigaste anledningar till att man både som kund och leverantör ska använda sig av 48-marine och vår app är säkerhet för båda parter. Du som kund ska kunna känna dig säker på att du får ett arbete som är utfört av en kunnig reparatör och du som reparatör ska kunna känna dig säker på att få betalt för det du gjort. Därför tar 48-marine in betalningen och håller den tills utfört arbete är godkänt.

Vad kostar tjänsten?

För närvarande är 48-appen samt tillgång till 48 Marines utbud av servicepartners kostnadsfri. Du som kund betalar endast för de reparationer eller andra tjänster som du beställer genom 48-appen.

Registrerad för att använda 48-appen?

Du kan ladda ner 48-appen utan att vara registrerad användare men du kan endast skapa ett ärende om du är registrerad och har lagt till din båt.